Tips Bij Het Inrichten Van Google Mijn Bedrijf

Published Nov 22, 20
4 min read

De Online Bedrijvengids

In de praktijk bestaat er geen verschil tussen deze 2 pagina’s. In sommige gevallen heeft Google zelf al een lokale bedrijfspagina aangemaakt van je bedrijf. Dit gebeurt vaak met de hulp van de informatie die Google vindt in bedrijfsgidsen. Indien Google al een lokale bedrijfspagina heeft aangemaakt, kun je die pagina claimen, verifiëren en verder invullen.

1. Als je nog niet beschikt over een Google account, dien je dat eerst aan te maken. 2. Voor het aanmaken van een lokale Google+ bedrijfspagina dien je te beschikken over een . Postbussen of brievenbussen op een externe locatie zijn niet toegestaan. 3. Google ondersteunt altijd maar 1 vermelding; dus belangrijk om vooraf een duidelijke keuze te maken.

De 8 Meestgestelde Vragen Over Google Mijn Bedrijf

Zo wijzig je de openingstijden in je Google Bedrijfsvermelding - Horeca  Webservicehorecawebservice.nlOver Places Optimaal online vindbaar én bereikbaar Places.nlplaces.nl


4. Google heeft strenge kwaliteitsrichtlijnen opgesteld. Ik raad je aan om je daaraan te houden. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat jouw Google+ bedrijfspagina niet wordt getoond. De belangrijkste kwaliteitsrichtlijnen bespreek ik in dit artikel. 5. Google is nog bezig met de overgang van Google Places naar Google Mijn Bedrijf.

37 Gratis Bedrijvengidsen voor 2020   Actueel en Compleetone4design.nl7 tips voor lokale vindbaarheid van je WordPress websitelamper-design.nl


6. Ondervind je ? Lees dan hoe je dit kunt oplossen - kerststal. 7. Meer weten over de achtergronden en introductie van Google Mijn Bedrijf, ga dan naar Profiteer jij al van Google Mijn Bedrijf? Er zijn 2 manieren om een Google Mijn Bedrijf pagina aan te maken. Via Google Mijn Bedrijf of via je Google+ account.

Verbeter Uw Bedrijfsvermelding Met Deze Handige Tips

Om een nieuwe lokale Google+ bedrijfspagina te maken, ga naar Google+ Zakelijk en klik op de blauwe button rechtsboven (Google+ pagina maken). Als eerste moet je nu je bedrijfstype kiezen. Belangrijk dat je het juiste bedrijfstype kiest. Alleen de 1e twee bedrijfstypes zijn . : bijvoorbeeld een hotel, restaurant of winkel.

: bijvoorbeeld een loodgieter of een accountant. Kies voor dit type als je ook (of altijd) naar je klanten toe gaat. Je kunt in de editor aangeven hoe groot je servicegebied is. : bijvoorbeeld een sportclub of een product. Dit is de niet-lokale versie van Google Mijn Bedrijf. Nadat je het bedrijfstype gekozen hebt, kun je je bedrijf claimen of aanmaken.

Je Bedrijf Aanmelden Bij Google Mijn Bedrijf Voor Betere Vindbaarheid

Je dient dan al wel een Google+ profiel te hebben aangemaakt. Hier vind je meer informatie van Google over het maken van zo’n bedrijfspagina via je Google+ account: Google Help bedrijfspagina. Als je de Google Mijn Bedrijf pagina hebt aangemaakt, ga je de belangrijkste onderdelen invullen. Meer informatie hierover vind je in het Google HelpCentrum.

Kies als titel je bedrijfsnaam. Volgens de nieuwste kwaliteitsrichtlijnen mag je je bedrijfsnaam niet aanvullen met keywords. Het is belangrijk om de juiste categorieën te kiezen. Laat de categorieën zoveel mogelijk aansluiten bij je belangrijkste producten of diensten. Voor je vindbaarheid is de naam van de 1e categorie verreweg het belangrijkste.

Tips Bij Het Inrichten Van Google Mijn Bedrijf

In de praktijk blijkt dit nog al eens lastig te zijn. Voor veel bedrijven ontbreekt de juiste categorie. In dat geval zit er niets anders op dan te kiezen voor de nietszeggende categorie "Bedrijf". Dit is een (tijdelijke?) onvolkomenheid in het systeem van Google. Een ander belangrijk onderdeel is de beschrijving.

Verwerk de belangrijkste keywords op een natuurlijke manier in de tekst. Geef tevens aan wat een bezoeker op je Google+ pagina kan verwachten. Bijvoorbeeld berichten over interessante ontwikkelingen binnen je branche. Of commentaar op actuele lokale zaken - sinterklaas. En laat je posts (zo heten de berichten die je schrijft op een Google+ pagina) hier zoveel mogelijk bij aansluiten.

21 Redenen Waarom Je Google Mijn Bedrijf Beheren Belangrijk Is

Hoe completer het overzicht des te beter het is. Nadat je de gegevens hebt ingevuld, krijg je de melding dat Google je vermelding gaat verifiëren. Dat kan middels een briefkaart met pincode of in veel gevallen ook per telefoon. Pas nadat je bedrijfspagina is geverifieerd en goedgekeurd, wordt je vermelding getoond tussen de zoekresultaten.

Je dient dan wel in dezelfde browser met hetzelfde account als Google webmasters ingelogd te zijn. Dit lukt echter nog niet voor alle bedrijfscategorieën. Meer informatie: https://productforums. google.com/forum/#!category-topic/business/announcements/30COZYb3aYg. Houd rekening met het volgende. Bewerkingen die je aanbrengt in een geverifieerde lokale Google+ bedrijfspagina, kunnen worden beoordeeld. Het is dus mogelijk dat je wijzigingen niet onmiddellijk worden weergegeven.

Google Mijn Bedrijf Als Marketingtool

Dit kan ook het geval zijn wanneer je je bedrijfsvermelding voor het eerst verifieert. In beide gevallen kan het beoordelingsproces meerdere werkdagen duren. Nadat de basisgegevens zijn ingevuld en je account is geverifieerd heb je de beschikking over 2 dashboards. Daarmee kun je je Google+ bedrijfspagina verder verrijken. Tevens vind je hier belangrijke informatie en statistieken over je Google+ bedrijfspagina.

1. Door hier te klikken ga je naar je . 2. Door hier te klikken ga je naar je . Hieronder vind je nadere uitleg over je Google Mijn Bedrijf dashboard. Het Google Mijn Bedrijf dashboard bestaat uit de volgende onderdelen. Hier kun je je bedrijfsgegevens invoeren en bijwerken. Hier kun je foto’s, links en updates delen via Google+.

More from Webwinkel, Overzicht

Navigation

Home

Latest Posts

Wat Doet Mediator

Published May 31, 22
3 min read

Vind De Beste Koerier

Published Dec 29, 21
6 min read

Waar Jurkjes Kopen

Published Sep 11, 21
5 min read